Do relativno skoro praksa prilikom zamene ulja u automatskom menjaču je bila ta da se ulje iz menjača ispusti iz kartera i da se dolije novo ulje u menjač. Ovim načinom je vršena samo parcijalna zamena odnosno ovim načinom nije bilo moguće zameniti kompletnu količinu ulja u menjaču već samo deo koji se ispusti iz kartera (50% – 60%).
Tehnički nije bilo moguće ispustiti ulje iz konvertora, hidrobloka, hladnjaka i cevi. Iz tog razloga prilikom zamene ulja, polovina starog ulja je i dalje ostajala u menjaču.
Ono što je zanimljivo jeste da i dan danas velika većina servisera i dalje radi zamenu ulja u automatskom menjaču delimičnom izmenom a razlog je uglavnom taj da ne poseduju mašinu i nude objašnjenje da nije dobro za menjač da se vrši ispiranje, da na taj način može doći do kvara menjača i slično. Ovo je apsolutno pogrešna i netačna informacija.
Ukoliko želite da Vaš menjač traje dugo, redovno radite ispiranje i zamenu ulja u menjaču korišćenjem mašine.
Zašto izabrati nas?
Zato što posedujemo vrhunsku Italijansku mašinu za zamenu 100% kompletnog ulja, koristimo najkvalitetnije aditive i najkvalitetnija ulja. Koristimo online bazu podataka proizvođača sa detaljnim informacijama o količini i vrsti ulja, tipu filtera, količini aditiva, temperaturi na kojoj se vrši nivelacija kao i detaljnu proceduru za svaki tip menjača kao i profesionalnu dijagnostiku.
Uverite se lično u kvalitet i rezultate!
Prilikom zamene ulja u automatskom menjaču, vršimo ispiranje menjača korišćenjem najkvalitetnijih BLUE Profesionalnih aditiva i upotrebom dodatne količine ulja kako bi izvršili detaljno ispiranje menjača od svih nečistoća.
Korišćenjem mašine za zamenu ulja, menja se 100% kompletno ulje u menjaču i time se sprečava pregrevanje koje može dovesti većih kvarova. Staro pregrejano (spaljeno) ulje više nema funkciju koju treba (podmazivanje, hlađenje, zaštita od habanja i korozije) i neophodno je da se što pre zameni.
Iz tog razloga smo izabrali najbolju i najkvalitetniju mašinu kako bi pružili najbolju uslugu za naše klijente.
Mašinom se izvlači staro ulje iz menjača koje je zagrejano na radnu temperaturu i pod pritiskom ubacuje novo ulje. Sve dok se boja ulja koje izlazi iz menjača ne izjednači sa bojom novog ulja koje ulazi u menjač, vrši se proces ispiranja.
Striktno pratimo preporuke proizvođača menjača za tačnu specifikaciju ulja i količine koja je potreba za svaki tip menjača.
Preporučujemo da se prilikom zamene ulja obavezno koriste aditivi za ispiranje menjača (BLUE Automatic transmission flush) i aditiv za novo ulje (Gold Power Nanotech) za poboljšanje karakteristika i zaštitu menjača.
– Ukoliko volite Vaš automobil i želite da Vam traje što duže, redovno menjajte ulje u menjaču korišćenjem mašine.
– Ukoliko ne želite da Vas auto ostavi na sred puta, redovno menjajte ulje u menjaču korišćenjem mašine.
– Ukoliko ne želite skupe probleme na Vašem automatskom menjaču, redovno menjajte ulje u menjaču korišćenjem mašine.
Redovnim ispiranjem i zamenom ulja u automatskom menjaču (45.000 – 50.000km) obezbeđujete:
– Duži vek automatskog menjača
– Manju mogućnost da dođe do skupih popravki (od 1000€ pa na više)
– Manju potrošnju goriva
– Bezbrižno putovanje
Vaš auto će menjati brzine tečnije i vožnja će Vam biti udobnija.
Novo na našem tržištu u ponudi!
Za automatske menjače koji imaju problem sa proklizavanjem, u ponudi imamo najbolji aditiv za sprečavanje proklizavanja.
Dodavanjem ovog aditiva u novo ulje, nakon kratkog vremena efekat postaje već vidljiv. Upotrebom ovog aditiva sprečavate dalji problem Vašeg menjača čime umanjujete mogućnost daljih kvarova i skupe popravke.
Kako da znate u kakvom je stanju ulje u menjaču i da li Vaš menjač proklizava? Pozovite nas i dozvolite da Vam naši stručnjaci pomognu.
Iako većina uvoznika automobila tvrde da njihovi menjači koriste ZF ulja koja se ne menjaju, u nastavku je mišljenje stručnjaka iz ZF-a kao i slike koje prikazuju stanje ulja u zavisnosti od starosti.
Slika 1 – Prikaz ATF ulja u raznim fazama
Slika 2 – Izgled novog 6HP ulja
Slika 3 – Izgled novog 8HP ulja
Slika 4 – Izgled ulja nakon 50.000km
Slika 5 – Izgled ulja nakon 100.000km sa prisutnim opiljcima koji ukazuju na to da se menjač haba
Slika 6 – Izgled ulja uz prisustvo vode ili antifriza
Zapamtite, ukoliko je Vaše vozilo 4×4 ono ima i diferencijal u kome je neophodno izvršiti zamenu ulja. Pozovite nas i informišite se.
Prijavite se na naš YouTube kanal i pratite nas